Drie ervaren marketing‐ en  communicatie- specialisten hebben zich gebundeld in een nieuw actiebureau voor tuinbouwbedrijven. Onder de naam Drie voor Vier ondersteunen
ze tuinbouwbedrijven in het bedenken én uitvoeren van marketing‐ en communicatiecampagnes.
Onder de noemer ‘Vorm, functie en inhoud’ ondersteunt Drie voor Vier ondernemers op het
gebied van strategische marketing en communicatie. Het bureau richt zich vooral op ‘ondernemende tuinbouwondernemers’, en dan met name in Oostland. “Een goed product telen is niet meer voldoende; marketing en communicatie worden steeds belangrijker, vooral voor teeltbedrijven.”
Drie voor Vier is een samenwerkingsverband tussen Cock van Bommel, Mireille van IJperen en Mario van Vliet. Zij participeren elk vanuit hun eigen onderneming in Drie voor Vier. Van Bommel is  gespecialiseerd in onderscheiden met producten en diensten, Van IJperen is een creatieve vormgever van onder meer huisstijlen, concepten en logo’s, Van Vliet schrijft doelgerichte teksten en geeft communicatieadvies. Alle drie de partners zijn woonachtig in Oostland.
De lancering van Drie voor Vier vond plaats tijdens de eindejaarsbijeenkomst van VNO NCW Oostland in Nootdorp. Deze bijeenkomst stond in het teken van ‘nieuws’. Drie voor Vier was dan ook een van de actualiteiten die RTL‐presentator Roelof Hemmen bij de aanwezigen introduceerde.

Hallo, kan ik je ergens mee helpen?

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies". Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen. De privacy verklaring kunt u hier lezen.

Sluiten