Laatst werd ik gebeld met de vraag of ik misschien tijd had om te helpen bij de opzet van een nieuwe richting binnen haar bedrijf. Binnen dit bedrijf richt ze zich op verschillende doelgroepen maar de rode lijn is toch wel creatief, zelfbewustzijn en plezier. Ook dat moest weer in dit nieuwe logo terugkomen.
Omdat het nog niet helemaal duidelijk was, wat de naam zou gaan worden hebben we onder het genot van een kopje kruidenthee alle gekke en interessante namen geroepen om uiteindelijk toch bij BreinCreatie uit te komen. Kort, krachtig en wekt de interesse op. Daarna mocht ik me op het verdere creatieve proces storten. Kleur, vorm en gevoel werden in het logo gelegd tot het dat was wat de klant voor ogen had. Met als resultaat een uniek logo wat voor de nieuwe website gebruikt kan gaan worden!
Voor meer informatie: www.breincreatie.nl
Wil je meer informatie over de ontwikkeling van een nieuwe huisstijl of enkel een logo? Neem dan contact op met DTPH en laat je voorlichten over de mogelijkheden.