Mark had voor zijn nieuwe bedrijf niet alleen een logo nodig maar ook een website. Het hoefde allemaal niet te gek groot maar wel gewoon goed. Na een eerste Zoom-gesprek, ik wil altijd graag alles weten over de persoon en het bedrijf, ben ik aan de slag gegaan met het logo ontwerp. Mark had een voorkeur voor de kleuren blauw en grijs, financiële kleuren. Als je naar de kleuren kijkt in de financiële wereld, kan dat al snel als saai overkomen en dat wilde ik juist voorkomen. Dus koos ik wel voor blauw en grijs, maar dan net even een andere tint blauw en grijs.
Nadat het logo en de branding afgerond was, ben ik verder gegaan met de website voor SignumFC. Ook hier wilde ik een frisse blik creëren en het stoffige imago van finance vermijden. Door kleine kleur nuances aan te brengen, heeft de website een frisse uitstraling gekregen zonder dat het allemaal te veel zou worden. Omdat Mark geen uitgebreide website nodig had, heb ik zonder overdaad alle informatie duidelijk er in gezet maar waarbij je toch het gevoel krijgt met een volwaardig bedrijf te maken te hebben.
Heb je vragen omtrent website ontwerp? Ben je ook op zoek naar een nieuw website voor jouw bedrijf? Of wil je gewoon meer weten over algemeen designwerk? Neem dan contact met mij op zodat ik al je vragen kan beantwoorden.