Bekijk je weleens hoeveel bezoekers je eigenlijk op je website krijgt? Bevalt je die aantallen of zou je liever willen dat het meer bezoekers waren? Of zelfs mensen die via jouw website contact maken? Wanneer je dit zou willen verhogen heeft dat niet alleen te maken met SEO (de vindbaarheid) maar ook met CRO (conversie-optimalisatie). Als je website perfect opgezet is en Google vind je helemaal geweldig dan sta je zeker bovenaan in de zoekresultaten. De prospect klikt op de link, ziet de website maar raakt confuus of verdwaalt en verdwijnt weer. Dat komt omdat de conversie niet goed geoptimaliseerd is. Dit kan al met klein aanpassingen doorgevoerd worden zoals een knop die duidelijker aanwezig is, informatie die direct in beeld staat.

De website van Deomedia had een ontwerp wat overduidelijk niet werkte. Het was schreeuwerig, onduidelijk en de boodschap kwam niet over op de bezoeker. We hebben daarom het hele ontwerp van tafel geveegd en zijn opnieuw begonnen. Een nieuw ontwerp, de informatie beter organiseren, de bezoeker bij de hand nemen en begeleiden naar de contact knop. Nu gaan we afwachten wat dit voor de CRO gaat doen en of DeoMedia duidelijker in de media naar buiten komt met haar activiteiten.

Worstel je ook met je website? Heb je een nieuw design nodig? Neem vandaag nog contact op om vrijblijvend te bespreken wat ik voor je kan betekenen!

Hallo, kan ik je ergens mee helpen?

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies". Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen. De privacy verklaring kunt u hier lezen.

Sluiten